Skip to content
Prezentujemy Państwu wybrane
prace dyplomowe i publikacje
- Wykorzystanie socjoterapii w pracy z dziećmi nadpobudliwymi psychoruchowo
– mgr Wioletta Tykałowska
- Praca socjoterapeutyczna z dzieckiem agresywnym
– mgr Jolanta Gapińska, mgr Grażyna Każnica
- Wspieranie rozwoju i korygowanie zachowań dorastającej młodzieży
– mgr Anna Manthey-Mruklik
- Wykorzystanie socjoterapii w pracy z dzieckiem nieśmiałym
– Iwona Cygańska
- Praca socjoterapeutyczna z dzieckiem nieśmiałym
– Maciej Żbikowski, Mariola Żurek
- Wykorzystanie wybranych metod socjoterapeutycznych w kształceniu zintegrowanym
– Jolanta Szybajło, Anna Mielewczyk
- Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzonymi zachowaniami w wieku 11-12 lat
– mgr Anna Sodel, mgr Małgorzata Sodel
- Program terapeutyczny dla dziecka z nadpobudliwością psychoruchową
– Dorota Grabowska, Iwona Herman, Lucyna Moryc, Danuta Sobierajska
- Program zajęć rewalidacyjnych
– Maria Lipińska, Joanna Senska
- Indywidualny plan rozwoju ucznia z upośledzeniem umysłowym stopnia lekkiego w szkole ogólnodostępnej
– Krystyna Konieczka
- Terapia pedagogiczna dzieci z autyzmem
– Dobkowska Halina
- Indywidualny plan rozwoju ucznia z upośledzeniem umysłowym stopnia lekkiego w szkole ogólnodostępnej
– Maria Chojnacka
- Studium przypadku dziecka z nadpobudliwością psychoruchową
– Aneta Wapniarska, Elżbieta Orzechowska
- Analiza przypadków uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu
– Dorota Kurek, Barbara Olszówka
- Indywidualny plan rozwoju dla ucznia ze specyficznymi trudnościami w nauce
– Joanna Wojcińska, Elżbieta Kulesiewicz
- Nadpobudliwość psychoruchowa u dzieci w wieku przedszkolnym
– mgr Barbara Krzyżanowska, mgr Małgorzata Spichalska, mgr Teresa Świniarska
- Sytuacja społeczna uczniów z niepowodzeniami szkolnymi
– Ewa Kubiak, Beata Nowak
- Zaburzenia mowy u uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim
– Żaneta Eckert
- Plan pracy z uczniem o specyficznych trudnościach edukacyjnych na lekcjach języka polskiego w kl. VI SP.
– Żaneta Eckert
- Warsztaty terapii zajęciowej w Ośrodku Wsparcia „Nasz Dom” w Mroczy
– mgr inż. Gabriela Gałąska, mgr inż. Mirosław Głowacki
- Metodyka zajęć internackich
– mgr Jarosław Niemyjski
- Charakterystyka dziecka z domu pomocy społecznej w Kamieniu Krajeńskim
– Alina Szumińska
- Znaczenie zabawy w rozwoju dzieci
– Alina Szumińska
- Dziecko autystyczne w klasie integracyjnej
– mgr Elżbieta Sowińska, mgr Barbara Ulfik
- „Trudności w czytaniu u młodszych dzieci w wieku szkolnym”
– Magdalena Bieniek
- „Program terapii dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej ze stwierdzoną dysleksją rozwojową”
– Katarzyna Jakielaszek
- „Funkcje liniowe i wieloliniowe w praktyce szkolnej”
– Renata Rzepińska
- „Konspekt lekcji z wychowania fizycznego dla klasy VI szkoły”
– Renata Świątek Brzezińska
- „Zestaw ćwiczeń gimnastycznych i korekcyjnych dla sześciolatków”
– Renata Świątek Brzezińska
- Osnowa z wychowania fizycznego – start niski”
– Renata Świątek Brzezińska
- „Przedstawienie dla dzieci sześcioletnich pt. ,,Bajki Pana Zapałki” (mix bajek)
– Renata Świątek Brzezińska
- „Scenariusz zajęcia z edukacji językowej dla dzieci sześcioletnich”
– Renata Świątek Brzezińska