Prace dyplomowe

Prezentujemy Państwu wybrane
prace dyplomowe i publikacje

  1. Wykorzystanie socjoterapii w pracy z dziećmi nadpobudliwymi psychoruchowo
    – mgr Wioletta Tykałowska
  2. Praca socjoterapeutyczna z dzieckiem agresywnym
    – mgr Jolanta Gapińska, mgr Grażyna Każnica
  3. Wspieranie rozwoju i korygowanie zachowań dorastającej młodzieży
    – mgr Anna Manthey-Mruklik
  4. Wykorzystanie socjoterapii w pracy z dzieckiem nieśmiałym
    – Iwona Cygańska
  5. Praca socjoterapeutyczna z dzieckiem nieśmiałym
    – Maciej Żbikowski, Mariola Żurek
  6. Wykorzystanie wybranych metod socjoterapeutycznych w kształceniu zintegrowanym
    – Jolanta Szybajło, Anna Mielewczyk
  7. Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzonymi zachowaniami w wieku 11-12 lat
    – mgr Anna Sodel, mgr Małgorzata Sodel
  8. Program terapeutyczny dla dziecka z nadpobudliwością psychoruchową
    – Dorota Grabowska, Iwona Herman, Lucyna Moryc, Danuta Sobierajska
  9. Program zajęć rewalidacyjnych
    – Maria Lipińska, Joanna Senska
  10. Indywidualny plan rozwoju ucznia z upośledzeniem umysłowym stopnia lekkiego w szkole ogólnodostępnej
    – Krystyna Konieczka
  11. Terapia pedagogiczna dzieci z autyzmem
    – Dobkowska Halina
  12. Indywidualny plan rozwoju ucznia z upośledzeniem umysłowym stopnia lekkiego w szkole ogólnodostępnej
    – Maria Chojnacka
  13. Studium przypadku dziecka z nadpobudliwością psychoruchową
    – Aneta Wapniarska, Elżbieta Orzechowska
  14. Analiza przypadków uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu
    – Dorota Kurek, Barbara Olszówka
  15. Indywidualny plan rozwoju dla ucznia ze specyficznymi trudnościami w nauce
    – Joanna Wojcińska, Elżbieta Kulesiewicz
  16. Nadpobudliwość psychoruchowa u dzieci w wieku przedszkolnym
    – mgr Barbara Krzyżanowska, mgr Małgorzata Spichalska, mgr Teresa Świniarska
  17. Sytuacja społeczna uczniów z niepowodzeniami szkolnymi
    – Ewa Kubiak, Beata Nowak
  18. Zaburzenia mowy u uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim
    – Żaneta Eckert
  19. Plan pracy z uczniem o specyficznych trudnościach edukacyjnych na lekcjach języka polskiego w kl. VI SP.
    – Żaneta Eckert
  20. Warsztaty terapii zajęciowej w Ośrodku Wsparcia „Nasz Dom” w Mroczy
    – mgr inż. Gabriela Gałąska, mgr inż. Mirosław Głowacki
  21. Metodyka zajęć internackich
    – mgr Jarosław Niemyjski
  22. Charakterystyka dziecka z domu pomocy społecznej w Kamieniu Krajeńskim
    – Alina Szumińska
  23. Znaczenie zabawy w rozwoju dzieci
    – Alina Szumińska
  24. Dziecko autystyczne w klasie integracyjnej
    – mgr Elżbieta Sowińska, mgr Barbara Ulfik
  25. „Trudności w czytaniu u młodszych dzieci w wieku szkolnym”
    – Magdalena Bieniek
  26. „Program terapii dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej ze stwierdzoną dysleksją rozwojową”
    – Katarzyna Jakielaszek
  27. „Funkcje liniowe i wieloliniowe w praktyce szkolnej”
    – Renata Rzepińska
  28. „Konspekt lekcji z wychowania fizycznego dla klasy VI szkoły”
    – Renata Świątek Brzezińska
  29. „Zestaw ćwiczeń gimnastycznych i korekcyjnych dla sześciolatków”
    – Renata Świątek Brzezińska
  30. Osnowa z wychowania fizycznego – start niski”
    – Renata Świątek Brzezińska
  31. „Przedstawienie dla dzieci sześcioletnich pt. ,,Bajki Pana Zapałki” (mix bajek)
    – Renata Świątek Brzezińska
  32. „Scenariusz zajęcia z edukacji językowej dla dzieci sześcioletnich”
    – Renata Świątek Brzezińska